Uwaga! Hosting Webplus konczy dzialalnosc z dniem 31.07.2019r. Wiecej informacji tutaj.

 



Poprzedni temat :: Następny temat
Zmiana poważna 30 maja-Regulamin forum
Autor Wiadomość
Ernest 
Kochane zwierzaki



Zaproszone osoby: 6
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 189
Skąd: Siedlce
  Wysłany: 26 Sierpień 2006, 10:14   Zmiana poważna 30 maja-Regulamin forum

Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników:

Regulamin


1. Administrator może zmienić w każdej chwili
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.

Prawa autorkie:
Poceam lekturę: http://www.prawoautorskie.elk.pl/ i
http://www.prawoautorskie.elk.pl/utwor.php dla uniknięcia nieprzyjemności poprzez ostrzeżenia, czy odpowiedzialność karną


Fora


1. Ich ilość i ustawienie może ulec zmianie
2.Ankiety umieszczamy wyłącznie w dziale do tego przeznaczonym

Wątki


1. Powinny być we właściwym dziale
2. Zakaz tytułowania watków treściami: erotycznymi, wulgaryzmami, ośmieszających innych użytkowników itd.
3. Nie wolno tytułować w taki sposób: mAłYmI i DuŻyMi literami

Wypowiedzi


1. Powinny dotyczyć tematu wątku, a off topicować się staramy jak najmniej, jeśli już
2. Nie dozwolone jest zeby wypowiedzi zawierałytreści erotycznymi, wulgaryzmami, ośmieszających innych użytkowników itd.
3. Nie wolno pisać w taki sposób: mAłYmI i DuŻyMi literam
4. Ich treść zalezy od autora!!!
5.Zakaz wypowiedzi z samymi emotkami i takich: tak, nie, nie wiem itp.
6.Zakaz wypowiedzi tylko i wyłącznie w dziale: ,,Zabawy i testy"


Użytkownicy


1. Nazwa nie może zawierać wulgaryzmów, czyli powinna być kulturalna i nie być adresami do innych str. www.
2. Użytkownicy mają prawo do wyrażania swoich opini
3. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za swoje posty
4. Jesli zostatnie obrażony niech głosi to adminowi
5. Pw. zakaz publikacji bez zgody autora
6. Nie powinno się bawić w moderatora/administratora poprzez upominanie innych użytkowników że napisali coś nie tak, przeklnęli. Tym zajmią się wyżej wymienieni moderatorzy lub administrator, ewentualnie możesz powiadomić moderatora o tym poście który w jakiś sposób łamie regulamin, przez Prywatną Wiadomość (NIE PUBLICZNIE!!!).
7. Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum.
8. Piszemu uzywając poprawnej polszczyzny, ewntualnie innego języka


Modenatorzy


1. Mają takie prawa jak mieć powinni
2. MODERATORZY SĄ WYBIERANI NA PODSTAWIE KRYTERIÓW USTALONYCH PRZEZ ADMINÓW/ADMINA. ABY ZOSTAĆ MODERATOREM TRZEBA PRZEDE WSZYSTKIM: NIE ŁAMAĆ REGULAMINU, BRAĆ AKTYWNY UDZIAŁ W ŻYCIU FORUM

Junior admin


Zezwolenia będą ustalane indywidualnie

Kolory


1. Kolor czerwony jest zwłaszcza przeznaczony dla admina, ale można go używac, ale radzę się wystrzegać
2. Kolor zielony jest zwłaszcza dla modernatorów/a ale można go używac, ale radzę się wystrzegać

Ostrzeżenia


1. Przyznawane są gdy łamie się regulamin, jeśli popełni się niewielkie przewinienie piszę do osoby na pw., jeśli poważniejsze to piszę na forum, jeśli uznam to na tyle powazne daję 1 lub więcej ostrzezeń
2. 3 ostrzeżenia uniemożliwiaja pisanie, a 6 to ban
3. Ostrzeżenia/e anulowane mogą być jeśli uzytkownik wykaże chęć poprawy

Jeśli masz zastrzeżenia do regulaminu lub jakieś pytania, kieruj je do administratora.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by UnholyTeam (v2.2)
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 19,16 sekund. Zapytań do SQL: 10